Nanotech Racing Team

24

Nanotech racing team je amaterski tim, osnovan u junu prošle godine, nastao iz čiste radoznalosti i želje za nekom novom dozom adrenalina. Sam naziv „Nanotech“ potiče iz istoimene radionice varioca Marka Lukića, koji je tokom prošle sezone bio jedan od vozača tima.
U odnosu na prošlu godinu, kada je fokus bio pre svega na dobroj zabavi pa potom i trci, ove godine se mnogo ozbiljnije pristupa svemu ovome. Uloženo je mnogo više materijala, vremena i truda kako bi u odnosu na prošlu godinu sve bilo profesionalnije.

Veliki napredak se vidi kako u samim pripremama motora, tako i kod vozača koji pomeraju svoje granice kada je reč o brzini.
Ove godine došlo je do izmena među vozačima i za Nanotech racing team nastupaju: Vukašin Bajić, Vladimir Živković i Kristijan Ivanoski. Pored vozača, tim je sačinjen i od glavnog mehaničara Miodraga Živkovića, kao i timskog menadžera Darka Simovića.

Takođe, od ove godine tim dobija i podršku više firmi u vidu sponzorstva, od kojih su dve najveće firme „Motoroom“ iz Novog Sada, i „Motobike“ iz Kaća.

Kada je reč o dosadašnjem uspehu Nanotech-a, tim je prošle sezone završio na drugom mestu u generalnom plasmanu Moped endurace cup-a, u klasi serija, dok je ove sezone startovao pobedom na prvoj trci u Ada Huji, takođe u klasi serija. U planu je da se polovinom ove sezone
oproba i u klasi Open.

Vozači

Kristijan Ivanoski – Don Kizone
Rođen 29. oktobra 1998. godine u Novom Sadu.

Moja strast su motori. Svoj prvi motor sam dobio sa samo četiri godine. Tako mali jedva sam čekao da sednem i provozam svoj „Quad“. Otac mi je uvek pričao kako je on vozio motore dok je bio mlad i da ta njegova strast još uvek traje. U njegovim očima video sam ogromnu ljubav
prema mašinama i ta bezuslovna ljubav prešla je na mene. Svemu vezano za motore otac me je naučio i tako sam uplovio u svet ljubavi i zadovoljstva prema tim mašinama.

Moje prvo trkačko iskustvo bilo je na stazi u Beogradu na Ada Huji. To takmičenje je upravo Moped endurace cup. U toku tog takmičenja osećao sam veliku odgovornost prema svom timu. Nisam želeo članove tima da izneverim i razočaram. Seo sam na motor i pored velikog straha u meni se javila ogromna želja za prvim mestom i pobedom. Nisam razmišljao ni o čemu drugom.

Uspeo sam da napravim prednost od 9 krugova, što je za mene bio veliki uspeh. Uz sve poteškoće koje smo imali, uspeli smo da pobedimo. Taj osećaj pobede je prvenstveno za mene, a potom i ceo tim, bio neopisiv i ta sreća u timu bila je beskonačna.
Taj dan, trku i taj osećaj dobijanja medalje i pehara, pamtiću kao svoj dosadašnji najveći uspeh.

Vladimir Živković – Vladi Bladi
Rođen 24. aprila 1995. godine u Novom Sadu.

Još kao dete sam zavoleo motore i moto sport uz svog oca, Miodraga Živkovića, koji je  godinama bio prisutan na moto trkama u ulozi mehaničara. Bio sam prisutan na dosta trka, kako na trkama u kojima je učestvovao moj otac, tako i na par trka Moto GP šampionata. S obzirom da od malih nogu pratim Moto GP šampionat, i svog idola Valentina Rossija, oduvek sam želeo da se i ja oprobam u nekoj trci, i da okusim čari podizanja pehara na pobedničkom postolju.

U junu prošle godine sam sasvim slučajno saznao da se organizuju trke mopeda, i sa velikim zadovoljstvom sam se zajedno sa timom upustio u sve to, iako zapravo nismo znali kako će se ceo taj dogadjaj odvijati. Počeli smo sasvim spontano sa pripremama motora i nadali se pre
svega dobroj zabavi, pa potom i dobroj trci i plasmanu. Na prvu trku sam došao sa velikim uzbuđenjem i pozitivnom tremom, iz razloga što sam posle toliko godina gledanja moto trka, dobio priliku da učestvujem u istim. S obzirom da sam na trku došao kao amater, po završetku
sam bio prvenstveno jako ponosan na sebe zbog konstantnog tempa koji sam imao, iako nismo završili među tri vodeće ekipe. Svaka sledeća trka je bila uspešnija i na poslednjoj trci prošle sezone smo zajedničkim trudom uspeli da se popnemo na pobedničko postolje kao
drugoplasirani.

Kada uporedim prvu trku prošle sezone, sa prvom trkom ove sezone dosta sam napredovao kao vozač i iz trke u trku pomeram sopstvene granice kada je reč o brzini. Koliku strast i ljubav gajim prema ovom sportu dokazuje i činjenica da sam iz hobija počeo da radim kako replike kaciga poznatih Moto GP vozača, tako i pravljenje ličnog dizajna kacige po želji, kao i raznovrsne nalepnice za motore.

Vukašin Bajić – Baike
Rođen 31. jula 1988. godine u Novom Sadu.

Od malih nogu sam zaljubljenik u trke. Počeo sam u kartingu ’98 godine, prešao u kružne moto trke (hepening 600,super sport 600,super stock 1000), pa se potom okušao i u kruznim auto trkama, dok sam paralelno sa svim tim trkama učestvovao u supermoto trkama. Od poslednje trke prošle sezone sam i član Nanotech-a u Moped endurace cup-u.

-2003 godine šampion u kartingu,klasa 100 junior
-2004 godine šampion u kartingu,klasa 100 junior
-2005 godine vice šampion u kartingu, četvrta klasa (u to vreme najjača)
-2009 vice sampion ‘supermoto’ šampionata Hrvatske
-2010 dva prva mesta u ‘supermoto’ šampionatu Hrvatske
-2011 peto mesto u sampionatu Srbije u klasi ‘super sport’ 600
-2013 vice šampion u šampionatu Srbije u klasi ‘super stock’ 1000

Timski mehaničar
Miodrag Živković – Žile
Rođen 30. maja 1965. godine u Novom Sadu.

Od malih nogu ga je privlačio šrafciger, koji ga je kasnije i doveo do njegovog glavog zanimanja – posao mehaničara.

Ta strast i ljubav koju gaji prema motorima, a potom i posao, su ga doveli do uloge mehaničara u našem moto sportu 90-ih godina, kada su dvotakni motori bili aktuelni. Dobrom zabavom, a potom i velikom odgovornošću da sve bude dobro pritegnuto i učvršćeno, dolazio je do
osvajanja raznih nagrada. Imao je to zadovoljstvo da bude glavni mehaničar Aleksandru Krevišiću, Papić Siniši, Fodor Isidoru iz Novog Sada, jedan od mehaničara šampionu Petru Birčaninu iz Obrenovca.

Član moto kluba „Mimoto Bel“ iz Beograda, zajedno sa Draganom Stankovicem, Milošem Spasojevićem, Ninoslavom Mitićem i drugim zvučnim imenima našeg moto sporta. Osim uloge mehaničara, možda je poznatiji po izradi auspuha za dvotaktne motore “cvaje“. Napravio je mnoge auspuhe (rezone), što za motore poznatih imena u našem moto sportu, tako i za većinu žargonski rečeno “zoljica“ na teritoriji Srbije,kao i nekim timovima u Moped Endurance Cupu. Prvenstveno prijateljstvo, pa potom i saradnja koja traje duži niz godina sa Milošem Spasojevićem-Trovačem, dovelo je do još konkurentnijeg motora.

Upravo Miodrag je glavni mehaničar Nanotech-a i otac jednog od vozača tima, Vladimira Živkovića.

    Motor Racing League plugin by Ian Haycox