Skuteri eksperimentalno od 2020

Zbog velikog interesovanja, u sezoni 2020. eksperimentalno će se u okviru trka izdržljivosti voziti i dve klase skutera, koje će zasebno nastupati  u okviru trke u trajanju od 15 minuta + kruga. Jednim skuterom upravlja jedan vozač.

Da bi se klasa bodovala, potrebno je da se na startu nađu najmanje tri skutera. Ukoliko se na startu pojavi manje od 8 motora, obe klase voziće u okviru jedne divizije. U slučaju da se na startu pojavi više od 8 skutera po klasi, trke se voze zasebno.

Prema planu za sledeću godinu, voziće se dve klase – Entry i Open.

ENTRY

Najveća dozvoljena zapremina je 50 ccm. Samo fabrički cilindri, uz mogućnost dve specijale.
Točkovi mogu biti promera između 10 i 14″.
Hod klipa mora ostati fabrički.
Struja mora ostati u potpunosti fabrička – stator, rotor, cdi.
Hlađenje vazduhom
Najveći dozvoljeni prečnik karburatora 17,5 mm
Dozvoljava se promena auspuha
Dozvoljene su prepravke na kočionom sistemu
Vešanje je slobodno, ali prihvat za šasiju kao i koncept amortizacije mora ostati kao na fabričkom modelu
Dozvoljeno je uklanjanje svetlosne signalizacije, kao i kompletne instalacije za istu

OPEN
Najveća dozvoljena zapremina je 75 ccm. Dozvoljena je upotreba kit cilindara.
Točkovi mogu biti promera između 10 i 14″.
Najveći dozvoljeni prečnik karburatora 21 mm
Ne dozvoljavaju se izmene na samom bloku
Dozvoljeno je vodeno hlađenje. U toku trke u sistemu mora biti voda.
Sve ostale promene su dozvoljene i nisu ograničene.

Obavezno je:
Ukloniti sve delove koji štrče sa skutera – retrovizori, svetlosna signalizacija
U slučaju da na motoru ostaje svetlo, isto mora biti prelepljeno folijom
Žicom osigurati matice i šrafove – na ispustu za ulje, nosače motora i kočionih klješta
Poluge za kočnicu moraju biti zaobljene na krajevima
Upotreba tastera za gašenje je obavezna
Sve plastike koje određuju izgled skutera moraju biti na istom
Poklopac varijatora je obavezan, ali se dozvoljava bušenje rupa zarad hlađenja
Dozvoljena je upotreba svih vrsta guma